Авторизація
Логін:
Пароль:
Забули пароль | Зареєструватися
Українська біржа - центр ліквідності акцій та похідних інструментів в Україні
Реєстрація Увійти
Вівторок, 21.05.2024 03:27
English English
Новини в форматі RSS Українська біржа в facebook Українська біржа в twitter
Приватним інвесторам
Торгoвцям
Емітентам
Фондовий ринок
Строковий ринок
Члени біржі
Інформація про торги
Індекс
Технічна підтримка
Про біржу
Документи
Новини
Спецпроекти
Корисні посилання

Аналітика та новини фондового ринка

Пятница, 10 февраля 2012

Коментар по акціях ПАТ "Харцизький трубний завод"

КІНТО
Рекомендация: HRTR, Харцизький трубний завод, азпокупать

З початку 2011 року акції Харцизького трубного заводу збільшили свою курсову вартість на 24%, в цей же час індекс УБ зріс на 4,3%. У січні-місяці зрісши на 14%, акції зросли ще на 10% на інформації по виробництву труб великого діаметру у січні цього року, разом з ними зростали і акції Новомосковського трубного заводу, який також продемонстрував хороші виробничі показники. Тож, слід зауважити, що акції продовжили перегравати ринок і під час боковика. При цьому, акції Харцизького трубного заводу все ще торгуються на невеликих обсягах: з початку року наторгували 0,72 млн. грн.; за останні три місяці – 3,12 млн. грн.; за півроку – 6,51 млн. грн.

Російські аналоги, в тому числі Трубна Металургійна Компанія, Виксунський МЗ, Челябінський трубопрокатний, з початку цього року продемонстрували доходність на рівні та нижчу, ніж індекс РТС. А в 2011 році ТМК та Челябінський ТПЗ знизились більше, ніж російський ринок, Виксунський МЗ переграв його лише на 7 в.п.

На наш погляд, більшість гравців ринку очікує від емітента продовження виплати дивідендів і за результатами 2011 року. Згідно наших очікувань чистий прибуток заводу складе не менше 650 млн. грн., що означає 0,25 грн. на одну акцію (дивідендна доходність – 22% по ринковій ціні).

Наразі акції торгуються близько 1,16 за одну акцію. За нашими прогнозами на 2011 рік маємо наступні ринкові коефіцієнти:
EV/S = 0,55; EV/EBITDA = 3,3; P/E = 4,6; EV/тонну = $687 на тонну. За показниками EV/EBITDA та P/E акції торгуються порівняно з Нижньодніпровським трубопрокатним заводом, який не тільки має слабшу ліквідність на ринку, але й гірші виробничі показники, тож Харцизький мав би торгуватись дорожче його. Крім того, за всім показниками акції емітенту торгуються дешевше порівняно з російськими аналогами (вже не йде мова про міжнародні компанії), зокрема Трубна Металургійна Компанія, маючи високе боргове навантаження, торгується з ринковими мультиплікаторами: 0,95; 5,9; 2,5 та $1500/тонну.

У цілому в 2011 році завод виробив рекордний обсяг труб великого діаметру – 631 тис. тонн, що вдвічі перевищує показник 2010-го
(у грудні завод виготовив 73 тис. тонн ТВД). У січні завод продовжує демонструвати високе завантаження потужностей – обсяг виробництва склав 62 тис. тонн ТВД (+20% порівняно з січнем 2010; -15% порівняно з рекордним груднем). Наразі і в Росії, і в цілому у світі продовжується реалізація низки проектів з будівництва великих нафто- та газопроводів, тому завод може і в подальшому розраховувати на нові контракти, зокрема контракти з Росією, Туркменістаном, Казахстаном. При цьому, у Харцизького трубного заводу все ще лишається конкурентна перевага: нижча ціна реалізації продукції у порівнянні з іншими світовими виробниками труб великого діаметру. Також, незважаючи на постійні повідомлення у ЗМІ про нарощення потужностей по виробництву труб великого діаметру в РФ, російські нафтогазові компанії продовжують закуповувати харцизькі труби.

На наш погляд, вірогідність того, що акції заводу переграють ринок, враховуючи і дивідендну доходність, зберігається.


Другие рекомендации по инструменту


Copyright © Українська біржа, 2008-2024. Всі права на інформацію та аналітичні матеріали, розміщені на цьому сайті, захищені відповідно до українського законодавства.
Послуги з інтернет-трейдингу надаються учасниками торгів АТ "Українська біржа".
Телефон: +38 (044) 495-7474. E-mail: info@ux.ua
Адреса: Україна, 04107, м.Київ, вул. Якубенківська, буд. 7-г
Форуми |  Новини в RSS |  Схема проїзду