Використовуємо електронний документообіг "Вчасно"
Тепер клієнти та контрагенти Української біржі отримують електронні документи (рахунки, акти та договори), які скріплені електронними підписами та відповідно до Законів України (2155-VIII, 851-IV) мають таку саму силу, що й паперові.
Відтак можно миттєво отримати оригінали документів для бухгалтерського обліку, не чекаючи на hard copies. Податківці приймають такі документи до перевірок, про що розповідають у своєму листі.
Єдине, що потрібно щоб отримати документи - це створити власний кабінет у сервісі "Вчасно". Сервіс також дозволяє підписувати документи (наприклад, договори та акти). Реєстрація та обмін документами у сервісі безкоштовні.
Коротке відео як зареєструватись у сервісі
Інструкція як опрацьовувати вхідні документи
Публічна пропозиція на укладення з АТ "УКРАЇНСЬКА БІРЖА" договору про визнання електронних документів, з метою впровадження електронного документообігу у відносинах між Біржею та Клієнтами
Якщо залишились питання прохання дзвоніть до служби підтримки "Вчасно".
"Вчасно" — це сервіс миттєвого обміну електронними документами, що дозволяє підписувати, надсилати, отримувати та зберігати документи онлайн. "Вчасно" не потребує жодного спеціального програмного забезпечення, лише браузер та доступ до мережі Інтернет. Сервіс "Вчасно" створений для компаній, підприємців та фізичних осіб, щоб допомогти просто і швидко підписувати, обмінюватися та зберігати документи в електронному вигляді. Сервіс створений для економії вашого часу і грошей.