Динаміка ціни
акції ПАТ «УкрАВТО» на інтервалах від тижня до 6 місяців була гіршою, ніж
динаміка індексу УБ. Найбільше зниження ціни акції відносно ринку відбулося з
початку року (-20,5 в.п.), найменше – на тижневому інтервалі (-5 в.п.) З часу
минулого огляду (21 грудня 2012 р.) акція ПАТ «УкрАВТО» подешевшала на 27%, що
на даний момент робить її більш привабливою для інвестування, однак оцінений
потенціал росту все ще не компенсує наявних ризиків компанії.
За результатами 2011 р. обсяги виробництва легкових авто марки ЗАЗ порівняно
з 2010 р. зросли на 40%. Протягом цього ж періоду виробництво легкових авто
загалом в Україні зросло на 30%.
За результатами 2011 р. авто марки ЗАЗ зайняли 3 місце рейтингу за обсягом
продажів з приростом 31% до 19 529 од., поступившись автомобілям Huyndai
(2 місце), обсяг реалізації яких зріс на 49%, до 21 829 од. Лідерство за собою
зберіг ВАЗ з обсягом продажів 28 436 авто. Як бачимо, зміна продуктової
лінійки ЗАЗ (зняття з виробництва Таврій та Славут; початок випуску ЗАЗ Форза),
а відповідно й моделей для реалізації корпорацією УкрАВТО, а також фактор
поступового відновлення попиту, дозволили наростити продажі, проте меншим
темпом, ніж це вдалося конкурентам з Hyundai. У січні 2012 р. первинний
ринок легкових автомобілів збільшився на 24% і досяг позначки 12 281 авто, що
можна вважати непоганим початком року. Більш чіткий тренд розвитку ситуації
буде зрозумілий з результатів наступних місяців. Інформаційний фон довкола
компанії з часу минулого огляду є нейтральним та мало насиченим.
При сьогоднішній ціні 54 грн. акції корпорації торгуються з трейлінговими
коефіцієнтами EV/S = 0,3; EV/EBITDA = 13; P/E = 3,6.
Враховуючи певні успіхи компанії в 2011 р., достатньо реальний для виконання
план з 25% збільшення продаж у 2012 р., фундаментальну оцінку компанії на
сьогодні з урахуванням високого інвестиційного ризику, що вказує на потенціал
росту нижче 20%, рекомендуємо тримати акції ПАТ «УкрАВТО».