Динаміка ціни акції АК «Богдан
Моторс» традиційно при низхідному ринковому тренді, маючи слабку ліквідність,
на інтервалах від тижня до 3 міс., виявилась кращою за динаміку індексу УБ. При
цьому найбільший відрив спостерігається на більш довгострокових (місячному та
тримісячному) інтервалах, близько 9,5 в.п.
Нагадаємо, що
за результатами діяльності 2011 р. АК «Богдан Моторс» вдалося збільшити
обсяг реалізації продукції на 131% до 3 953 млн. грн. При цьому
компанія отримала операційний прибу-ток 202 млн. грн., порівняно зі
збитком у 26 млн. грн. у 2010 р. Чистий збиток 2010-го року в 2011-му році
вдалося зменшити на 98%, до 6 млн. грн. Валова рентабельність з 9% в
2010 р. зросла до 15% в 2011 р.
Вочевидь,
суттєвий вплив на зростання виручки підприємства мала консолідація продажів
автомобілів марки Hyundai, обсяг реалізації яких у 2011 р. зріс на
рекордних 49% до 21 829 од., що дозволило Hyundai зайняти друге місце в рейтингу
за обсягами продажів в Україні.
Богдан Моторс у
лютому 2012 р. порівняно з лютим 2011 р. збільшила обсяг виробництва
легкових авто на 7% до 2 059 од.
За січень-лютий 2012 р. компанією виготовлено 77 автобусів та тролейбусів.
З початку року підприємство поставило Києву 30 тролейбусів. Загалом у 2012 р.
заплановано поставити до 280 од., що вказує на значний потенціал нарощення
обсягів виробництва підприємством в даному сегменті. Цьогорічні замовлення на
тролейбуси підтримають обсяги реалізації підприємства та становитимуть до 12%
доходу 2012 р. Позитивним моментом є забезпеченість фінансування
закупівель за рахунок кредиту ЄБРР на суму 46 млн. євро.
Ринок легкових
авто за січень-лютий 2012 р. порівняно з аналогічним періодом 2011 р. зріс
на 34%, до 26 492 авто, що означає потенційно ширші можливості підприємства
щодо реалізації своєї продукції. Крім того, автомобільна марка Hyundai
в 2012 р. продовжує утримувати своє абсолютне лідерство за обсягами
продажу.
Рекомендуємо тримати акції
АК «Богдан Моторс» в розрахунку на подальше нарощення обсягів виробництва
автобусно-тролей-бусного сегменту та поступове відновлення ринку легкових авто.