Акції Нижньодніпровського трубопрокатного заводу групи «Iнтерпайп» на сьогодні котуються на рівні 1,45-2,08 грн. за 1 акцію. Такий дуже низький діапазон цін акцій (історичний мінімум) можна назвати умовним оскільки угод практично немає протягом року. Незважаючи на слабку активність інвесторів в цьому емітенті, ми вважаємо, що підприємство має хороші перспективи і при кращій кон’юнктурі фондового ринку зможе відновити свої втрачені позиції серед «голубих фішок». Для цього є низка драйверів:
По-перше, збільшення завантаженості потужностей заводу. Так, обсяги виробництва на Нижньодніпровському трубопрокатному заводі за 8 місяців поточного року склали 294 тис. тонн сталевих труб (у серпні – 39,5 тис. тонн, що на 9% більше порівняно з липнем) та близько 135 тис. тонн залізничних коліс, що на 7% та на 3% більше порівняно з минулорічними показниками. При цьому, загальнодержавне виробництва сталевих труб за цей період зменшилось на 5%. Таким чином, завод практично виходить на свої річні планові виробничі показники: темпи зростання +8% р/р.
По-друге, розширення географії поставок сталевих труб та залізних коліс, зокрема – Північна Америка.
По-третє, покращення прибутковості роботи заводу, як за рахунок введення в експлуатацію електросталеплавильного комплексу так і за рахунок покращення ефективності діяльності підприємства (зменшення витрат металу, зниження браку, збільшення продуктивності праці). Запуск «Дніпросталі» дозволить значно зменшити собівартість. Очікується позитивний результат у 2012 році.
По-четверте, після проведення реструктуризації банківських кредитів відсоткова ставка по кредитах українських банків знизилась на 2% а термін погашення кредитів збільшився на 4 роки.
Крім того, нещодавно Iнтерпайп НТЗ пройшов аудит готових залізничних коліс (бренд KLW) в рамках поставок для Deutsche Bahn. В минулому році завод отримав сертифікати на механічно-оброблені колеса різних конструкцій, що дозволило отримати контракт на поставку 1 тис. штук чистових залізничних коліс для вантажного транспорту залізничних доріг Deutsche Bahn. Раніше завод відправляв лише попередньо оброблені колеса, які проходили кінцеву механічну обробку в країнах Західної Європи. Нині 60% вироблених заводом коліс експортується, успішний аудит дозволить поставляти колеса під брендом KLW не лише Німеччині, а в цілому до Європи, тим самим збільшивши обсяги виробництва коліс на заводі. А зростання продажів продукції з більшою доданою вартістю додасть заводу і рентабельності.
Також, ЄС знизив антидемпінгове мито на імпорт з України безшовних труб виробництва заводів групи «Iнтерпайп» з 17,7% до 13,8%, тим самим збільшивши конкурентоспроможність компанії в регіоні.
Таким чином, емітента оточують позитивні новини, але довіра інвесторів невідчутна із-за слабкої активності українського фондового ринку в цілому. Рекомендація – тримати.