Вирішення питання з Грецією спровокувало неглибоку корекцію на світових
ринках. Спрацювало правило: купуй на чутках, продавай на фактах.
Український ринок, за відсутності активності великих
інвесторів, на спекулятивній складові також знизився на 0,5%. При цьому обсяги
торгів залишилися наднизькими, хоча і дещо вищими за обсяги попередніх двох
сесій. Основне падіння прийшлося на акції вагонобудівників: Крюківського ВБЗ та
Стаханівського ВБЗ, які були популярними у трейдерів напередодні. Ці емітенти
впали на 1,9% та 3,5% відповідно. Більшість інших акцій торгувалося також
досить волатильно – непогане зростання на початку дня у металургах та енергетиках
до кінця сесії повністю нівелювалося.
Загальна картина
по українському ринку залишається досить неоднозначною. Очевидно, що у «биків»
не вистачає сил «підняти» ринок до більш адекватних іншим ринкам рівнів у
районі 1700-1800 по індексу УБ. Однак і «ведмеді» не здатні «протиснути» індекс
нижче рівня 1500, який тримається уже два тижні в якості рівня підтримки. На
наш погляд, існуючий канал, в якому торгується індекс (1500-1530), вже у
найближчий час буде пробито у одну чи іншу сторону. На це вказують технічні
сигнали, як то вчорашня активізація торгів і волатильності на ринку.
В цілому інвесторам слід шукати підказки щодо напрямку пробиття на зарубіжних
ринках.
Сьогодні зранку
азійські акції торгуються у «зеленій» зоні: японські та китайські індекси
фіксують майже 1-відсоткове зростання на тлі послаблення єни проти долара та
поліпшення попереднього значення індексу промислової активності в Китаї PMI-HSBC до 49,7. Впродовж дня очікується публікація індексів PMI по Європі (10:00, 10:30 і 11:00 за
Києвом), які можуть досить сильно вплинути на хід торгів на європейській сесії.
Новини
ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» поставить до
Казахстану понад 40 пасажирських вагонів, повідомив журналістам голова наглядової ради підприємства Володимир
Приходько. За його словами, згідно з підписаним контрактом, поставити вагони
планується до травня.
ПАТ «Крюківський
вагонобудівний завод» у 2013 році випустить двоповерховий пасажирський вагон
локо-мотивної тяги. Двоповерховий вагон буде
розрахований на 140 місць. Швидкість його руху становитиме 160-200 км/год.
Коментар аналітика: позитивні новини. Пасажирське вагоно-будування є більш прибутковим
видом діяльності порівняно із будівництвом вантажних вагонів, так як
конкуренція у цьому сегменті ринку нижча, а додана вартість – більша. Ми
очікували, що в 2012 році Крюківський ВБЗ зможе поставити на ринок до
50 од. пасажирських вагонів. Попередній контракт із Казахстаном на 12 вагонів і
замовлення на 40 уже виправдали наш прогноз. Тому ми очікуємо позитивних
фінансових результатів за підсумками першої половини 2012 року і рекомендуємо
купувати акції KVBZ з сьогодншніхі рівнів.