Вчорашня торгова сесія відзначилася низкою важливих подій, які загалом залишили Європу близько нульової позначки, а от США та Азія показали зростання фондових індексів. Нажаль, український ринок скоротився на 2,00%.
Серед причин виділимо заяву Маріо Драгі про готовність скуповувати державні облігації, як тільки необхідні умови виконаються. Ставку ЄЦБ залишив незмінною – 0,75%. Окрім позитивних коментарів голови ЄЦБ, ринкам дуже сподобалася макростатистика з США. Заявки по безробіттю піднялися на 4 тис. до 367 тис., хоча ринок прогнозував 371 тис. В свою чергу, показник промислових замовлень в найбільшій економіці світу скоротився на 5,2%, хоча середній прогноз знаходився на позначці -6,0%. Як сказав головний ринковий стратег американського ING Дуглас Кот в інтерв’ю Блумбергу: «В останні декілька тижнів ми отримали скоординований глобальний монетарний стимул і це починає проявлятися в зміні тренду американської економічної статистики. Зайнятість, промисловість, сфера послуг, настрої споживачів перейшли з ослаблення до зміцнення».
Позитивні настрої затримаються і на сьогоднішню торгову сесію через очікування даних по ринку праці з США. Нагадаємо, зміна працюючих та ставка безробіття виходять в 15:30 за київським часом.
Новини
За інформацією Інтерфаксу АК «Богдан Моторс» протягом вересня 2012р. не виготовила жодного легкового автомобіля. Було виготовлено 26 комерційних авто та 1 автобус. Виробничі потужності знаходяться практично на грані зупинки, зважаючи на слабкий попит на внутрішньому ринку та суттєвішу, ніж раніше, конкуренцію на ринку Росії через введення утилізаційного збору.
Коментар аналітика: негативна новина. Ключовим негативом є невизначеність перспектив підприємства. На даний час питання утилізаційного збору вирішується урядами України та Росії.
В серпні 2012р., перед вересневим призупиненням виробництва легкових авто, обсяг виробництва зріс до 1358 легковиків. Таким чином рівень виробництва легкових авто за серпень-вересень був на 3% нижче за результат червня-липня 2012р.
· сайт "КІНТО"
· тел. (044) 390-57-60