Авторизація
Логін:
Пароль:
Забули пароль | Зареєструватися
Українська біржа - центр ліквідності акцій та похідних інструментів в Україні
Реєстрація Увійти
Субота, 06.07.2024 01:32
English English
Новини в форматі RSS Українська біржа в facebook Українська біржа в twitter
Приватним інвесторам
Торгoвцям
Емітентам
Фондовий ринок
Строковий ринок
Члени біржі
Інформація про торги
Індекс
Технічна підтримка
Про біржу
Документи
Новини
Спецпроекти
Корисні посилання

Аналітика та новини фондового ринка

Вторник, 29 января 2013

Аналітичний огляд ринку

КІНТО
Прогнозируемое настроение рынка: Нейтрально
Индекс UX по итогам дня: 978,33+2,85%

Український ринок вчора виріс на 3,4%, не дивлячись на достатньо мляву динаміку європейських та американських індексів. Найкращу динаміку показали акції Авдіївського КХЗ (+7,0%) та Банку Аваль (+6,2%). Краще ринку виглядали металургійні комбінати. Важковаговики індексу – Мотор Січ та Центренерго – зростали слабше за ринок, однак основні обсяги торгів були саме по цим емітентам.

Загалом, таке зростання ринку не є чимось екстраординарним. Український ринок відстав не лише від глобальних бенчмарків, а й від динаміки регіональних ринків. Румунія, Росія, Болгарія, Туреччина – усі демонстрували сильне зростання в останні місяці.

Разом з тим, активність торгів залишається наднизькою. Обсяг задепонованих коштів у ВДЦП постійно знижується. Наприкінці минулого тижня їх було всього 39,5 млн.грн. – вдвічі менше ніж ще півроку тому, та майже на 10% менше ніж наприкінці минулого року. Відповідно, поки що будь-яке зростання ринку без підвищення ліквідності повинно розглядатися як тимчасове, нестійке.

Американські дані по замовленням на товари довгострокового призначення за грудень неочікувано зросли аж на 4,6% проти прогнозів у 2%. Причиною стали більші замовлення літаків Боїнг. Водночас, більш вузький показник – замовлення довгострокових товарів без врахування оборонних замовлень та громадянської авіації, який як вважається є гарним лідируючим індикатором капітальних витрат корпорацій,  зріс всього на 0,2% м/м та впав на 4,3% р/р. Тобто, справжній попит на капітальні товари є не таким вже й сильним, як вважається.

Нагадаємо, що сьогодні в Україні розпочинає роботу місія МВФ. Вчора ввечері ЗМІ поширили листа від представника групи країн (включаючи Україну) у МВФ до української влади від 04 січня. В ньому йдеться про те, що Фонд навряд чи піде на поступки у питаннях тарифів, курсоутворення та дефіциту бюджету, і це будуть обов’язкові попередні умови для початку нової програми stand-by. Враховуючи це, владі у найближчому майбутньому потрібно буде вирішити, чи готова вона йти на вказані кроки ризикуючи своїми політичними рейтингами, чи шукатиме інші джерела фінансових ресурсів. Якщо Україні вдасться незабаром розмістити єврооблігації, скоріше за все, влада не поспішатиме з рішеннями. Зараз процес підготовки випуску завершається і, як говорив М.Азаров, розміщення відбудеться наприкінці січня-початку лютого.

Сьогодні також відбудеться черговий аукціон по розміщенню ОВДП, на якому, як очікується аналітиками, Мінфін нарешті «зірве куш» у вигляді об’ємного залучення коштів по гривневим коротким облігаціям. Банківська ліквідність залишається на високому рівні, короткострокові міжбанківські ставки тримаються нижче 10%, тож такий варіант є цілком можливим.

На глобальних ринках особливих подій не очікується.

Новини

ГМК

Металургійні компанії по всьому світу продовжують курс на підвищення цін на металопродукцію. Однак, чимало аналітиків вважає, що мова поки йде про поповнення запасів після Нового року, а не про реальне розширення обсягів споживання і після ще деякого зростання цін в лютому ріст цін може зупинитись.

Що стосується довгого прокату, то для українських підприємств останні тижні видались не дуже динамічними. Близькосхідний ринок заготовок в середині січня пройшов через пік підйому, після чого ціни повільно поповзли вниз, а до азійських країн велике транспортне плече не дозволяє значно підняти ціни на умовах FOB Чорне море. Ціна заготовки з СНД стабілізувалась на рівнях $545-550 за т CFR Туреччина (в портах цієї країни уже з доставкою) та $570-590 за т CFR порти Південно- Східної Азії (ціна фрахта - вартість перевезення з берега Чорного моря близько $55 за т), тобто в обох випадках на рівні порядку $530 FOB Чорне море. В певній мірі це стосується готового прокату. Спроба підняти ціни на арматуру не удалась. Іракські компанії готові купувати українську арматуру лише по $ 575-585 за т FOB. Проте катанка користується певним попитом в Європі і Африці при ціні в $ 600-610 за т FOB / DAP.

Плоский прокат. Виробникам з СНД при сприятливій кон'юнктурі експортних ринків вдається реалізовувати продукцію лютневого і березневого виробництва за більш високими цінами. Так, експортні ціни в портах Чорного моря за тиждень виросли на $ 3-5/т по рулонному прокату. Середня ціна на товстий лист виросла на $10/т за рахунок збільшення верхньої межі діапазону цін. Ціни на сляб залишилися без змін.

Поточний рівень цін угод на г/к рулони українського виробництва становить $ 545-580/т FOB (тижнем раніше $ 535-560 /т), а х/к рулони - по $ 620-640/т FOB.

За словами аналітиків проекту Delphica, загальний діапазон цін угод на напівфабрикати з СНД залишився незмінним з минулого тижня і становить $ 450-500/т FOB.

Все це відбувається на фоні зростанні цін на плоский прокат в Туреччині, при одночасному незначному зниженні цін на довгий прокат в цій країні та значному – порядку $ 30-40/т зростанні цін на плоский прокат в Китаї. Підвищують (в меншій мірі) ціни виробники Японії та Кореї. Подальший ріст цін в Китаї стримується через зниження попиту перед місцевим Новим роком (10-ого лютого) та деяким зниженням цін на руду.

Ціна на залізну руду, яка знизилась за позаминулий тиждень більше, ніж на $ 10/т CFR порти Китаю дещо підросла.

За матеріалами UGMK та Delfica.

«Мотор Січ»

ПАТ "Мотор Січ"  завершило формування портфеля замовлень на 2013 р., обсяг якого оцінюється більш ніж в $900 млн., повідомив представник топ-менеджменту компанії. "На сьогоднішній день портфель замовлень на поточний рік повністю сформований. Його обсяг становить понад $ 900 млн., що перевищує показники минулого року (близько $ 800 млн., зростання - понад 12%)", - повідомив він.

Основна продукція заводу вертолітні двигуни, двигуни Д-436, АІ-222. , АІ-20 різних модифікацій. Основні замовники - РФ, КНР, Індія, країни Південно-Східної Азії (ПСА), Латинської Америки, Близького Сходу.

За матеріалами Інтерфакс-Україна/ Машинобудування України, СНД, світу.

Трубні заводи

Трубно-колісна компанія «Інтерпайп", підконтрольна EastOne Group, власником якої є Віктор Пінчук, має намір вийти на Лондонську фондову біржу з першим публічним розміщенням акцій компанії. Про це В.Пінчук повідомив в ефірі Bloomberg Television.

"Ми планували вийти з IPO ще в 2008 році, але після цілого ряду консультацій вирішили відкласти вихід. Тепер у нас знову є плани. Думаю, в наступному році, якщо будемо готові, вийдемо з IPO", - сказав В.Пінчук.

Говорячи про те, на якій біржі може відбутися розміщення акцій, В.Пінчук нагадав, що спочатку в планах значився Лондон і тому, найімовірніше, Лондон виявиться переважніше і тепер. «Найімовірніше, це буде Лондон», - сказав В.Пінчук.

Він також зазначив, що основна ідея публічного розміщення паперів - зробити компанію публічною і привабливою для інвесторів. При цьому залучені кошти підуть на модернізацію сталеливарних потужностей, що дозволить компанії збільшити обсяг виробництва, знизити виробничі витрати і вийти на нові ринки, в тому числі ринки сировини.

Разом з тим, В.Пінчук відмовився відповісти на питання про те, яку суму компанія розраховує залучити в разі виходу на IPO, але дав зрозуміти, що керівництву компанії був би цікавий обсяг залученого фінансування в 0,5 млрд доларів. «Скажімо так: плюс півмільярда», - зазначив В.Пінчук.
Довідка УНІАН. «Інтерпайп» - міжнародна вертикально інтегрована трубно-колісна група компаній, яка входить до десятки найбільших у світі виробників безшовних труб і є третім за величиною виробником суцільнокатаних залізничних коліс в світі. Продукція компанії поставляється більш ніж в 80 країн світу через мережу торгових офісів, розміщених на ключових ринках СНД, Близького Сходу, Північної Америки та Європи.

У структурі компанії п'ять промислових активів: "Інтерпайп Нижньодніпровський трубопрокатний завод", "Інтерпайп Новомосковський трубний завод", "Інтерпайп Ніко-Тьюб", "Дніпропетровський Втормет" і електросталеплавильний комплекс "Інтерпайп Сталь".

Перед виходом на IPO може значно зрости ціна акцій Нижньодніпровського трубнопрокатного заводу та хоча і  істотно меншій мірі Новомосковського трубного заводу.

Проте пізніше Генеральний директор - президент EastOne, яка об'єднує активи В.Пінчука, Кирило Рубинський уточнив агентству «Інтерфакс», що в будь-якому випадку залучення такого фінансування це не питання поточного року. "У цьому році точно нічого робити не будемо, будемо працювати з тим, що маємо. Ринок дуже непростий: не тільки фінансовий, але й з точки зору збуту продукції", - сказав він

За матеріалами УНІАН, «Інтерфакс-Україна».

·  сайт "КІНТО"

·  тел. (044) 390-57-60

Настроение рынка на 29 января 2013
Падение
3 2
Рост
Комментарии и премаркет этого дня:
ИФГ КАПИТАЛ: Обзор фондового рынка на 29.01.2013
ИК ИФГ КАПИТАЛ
Ежедневный обзорПадение
ИК Велес Капитал Украина
Premarket: коррекционные настроения не будут долгимиРост
Вячеслав Орлюк, руководитель направления по работе с VIP-клиентами Dragon Capital
ПремаркетПадение
Инвестиционная группа ІТТ


Copyright © Українська біржа, 2008-2024. Всі права на інформацію та аналітичні матеріали, розміщені на цьому сайті, захищені відповідно до українського законодавства.
Послуги з інтернет-трейдингу надаються учасниками торгів АТ "Українська біржа".
Телефон: +38 (044) 495-7474. E-mail: info@ux.ua
Адреса: Україна, 04107, м.Київ, вул. Якубенківська, буд. 7-г
Форуми |  Новини в RSS |  Схема проїзду