Авторизація
Логін:
Пароль:
Забули пароль | Зареєструватися
Українська біржа - центр ліквідності акцій та похідних інструментів в Україні
Реєстрація Увійти
П'ятниця, 05.07.2024 23:25
English English
Новини в форматі RSS Українська біржа в facebook Українська біржа в twitter
Приватним інвесторам
Торгoвцям
Емітентам
Фондовий ринок
Строковий ринок
Члени біржі
Інформація про торги
Індекс
Технічна підтримка
Про біржу
Документи
Новини
Спецпроекти
Корисні посилання

Аналітика та новини фондового ринка

Понедельник, 18 февраля 2013

Аналітичний огляд ринку

КІНТО
Прогнозируемое настроение рынка: Нейтрально
Индекс UX по итогам дня: 994,96+0,43%

Падіння єни продовжилося після того, як G-20 не стала критикувати політику Японії, спрямовану на девальвацію власної валюти. Сьогодні зранку курс USD/JPY складав 94 єни за долар – близько до мінімуму за 3 роки. Японські акції так само відновили зростання, після тимчасової паузи на минулому тижні, яка перервала найтриваліше з 1973 року 13-тижневе раллі.

Відкриття ринків Китаю та Тайваню після тижневих вихідних особливо не сприяло підвищенню цін на акції. Зокрема китайський індекс зранку зростає лише на 0,1%. Попередні дані про зростання обсягів роздрібних продажів китайських рітелерів у період свят розчарував інвесторів, оскільки виявився найслабшим за 4 роки.

В п’ятницю відбулося обвальне падіння цін на золото, яке доходило до 2%. Ціна знизилася нижче $1600 за унцію, хоча дещо відіграла втрачене і на закритті піднялася до $1610. Загалом, поки що золото виглядає слабо на тлі пожвавлення економічної активності в світі, низької інфляції та відносного спокою у геополітичному плані.

Ціни на нафту WTI так само впали – сировина втратила близько $2 доларів за барель, закрившись на $96. До речі, нафта, попри економічне пожвавлення у світі, вже втретє за останні півроку не може перетнути позначку $100. А в останні тижні слабкість в активі стала ще більше помітною.

Європейські ринки кінець тижня провели у низхідному тренді. Значна частина зростання у перші дні тижня нівелювалася продажами у четвер-п’ятницю. Слабкість європейських ринків наростає і розповсюджується все далі, що може знову зробити Європу каталізатором корекції на глобальному рівні.

В Україні тим часом індекс УБ впав на 1,3% за тиждень, закріпившись під позначкою 1000 пунктів. Обсяги торгів різко знизилися порівняно з попереднім тижнем в основному за рахунок Укрнафти. Очевидно, що зараз у локальних інвесторів немає свіжих ідей для продовження раллі, і скоріше за все ринок перебуватиме під тиском зовнішніх факторів та фіксації прибутку. По окремим емітентам можливі динамічні рухи на тлі оприлюднення попередніх результатів за 4 кв. та 2012 рік.

Новини ринків

Деякі з найбільш досвідчених інвесторів «роблять ставки» проти «сміттєвих облігацій» високодохідних облігацій з низьким інвестиційним рейтингом, попри те, що роздрібні інвестори в погоні за дохідністю вкладають гроші в цей клас активів.

Список  ведмедів включає в себе GSO, дочірню структуру Blackstone (дуже крупного світового інвестора приватних корпорацій), Apollo Global Management, Centerbridge Partners, Oaktree Capital, а також багато кредитних і так званих «макро» хедж-фондів.

Ці інвестори почали продавати облігації цього класу з портфелів наприкінці 2012 року. В останні тижні, деякі з них були вже з короткими позиціями на ринку високодохідних облігацій, роблячи ставку на те, що ціна високодохідних облігацій з низьким інвестиційним рейтингом буде знижуватись, а їх дохідність буде зростати.

Це погана новина для Українського уряду та корпорацій з українськими коренями (Метінвест, ДПЕК, Ferrexpo тощо). Імовірніше за все через невеликий проміжок часу позичати кошти їм доведеться  під більш високі відсотки.

Білл Гросс, один з найбільш авторитетних фахівців на ринку боргових інструментів в одному з останніх своїх місячних звернень до інвесторів, назвав державні облігації та високодохідні облігації з низьким інвестиційним рейтингом найбільш небажаними активами для інвесторів, яких слід уникати через імовірний ріст дохідностей та зниження цін цих активів.

Фінанси

«Промінвестбанк» попросив про допомогу

"Промінвестбанк" на початку грудня 2012 року звернувся до "Внєшекономбанку" Росії (ВЕБ), свого основного акціонера, з проханням про надання підтримки майже на 800 млн. дол., пише "Комерсант-Україна". Про необхідність серйозної докапіталізації українського "Промінвестбанку" російському виданню розповіли кілька джерел, близьких до обох сторін. З підтримки оперативно - вже в першому кварталі 2013 року - потрібно майже половина. "Причина звернення - необхідність створення стовідсоткових резервів під проблемні кредити, що критично тисне на капітал", - повідомило джерело виданню.

Як уточнив інший співрозмовник газети, масштабне недорезервування виявив аудитор "Промінвестбанку" - Ernst & Young (Україна), який у разі недокапіталізації банку пригрозив виразити в аудиторському висновку сумніви в можливості продовження банком безперервної діяльності. «Поява такого застереження аудитора неприпустима. А розраховувати на допомогу Нацбанку України, будучи майже на 98% "дочкою" російського держбанку, банк навряд чи може», - міркує одне з джерел.

Наявність проблеми офіційно підтвердили і у "Внєшекономбанку". На балансі "Промінвестбанку" «як і раніше залишаються проблемні активи, що з'явилися ще до входження ВЕБа в число акціонерів банку і вимагають створення додаткових резервів під можливі втрати. У рамках підготовки фінансової звітності "Промінвестбанку" за 2012 компанія Ernst & Young інформувала "Промінвестбанк" про необхідність створення додаткових резервів в обсязі 365 млн. дол..», - йдеться у відповіді прес-служби ВЕБа на запит "Комерсант-Україна". Як випливає з відповіді ВЕБа, ці гроші він готовий дати… «в тому числі шляхом конвертації діючих кредитних ліній "Внєшекономбанку"», - повідомили в прес-службі російської держкорпорації.

Новини емітентів

«Донбасенерго»

2012 рік енергогенеруюча компанія "Донбасенерго" закінчила з чистим прибутком 30,975 млн. грн., цитує УНІАН повідомлення компанії. 2011 рік "Донбасенерго" (Донецьк) закінчила зі збитком 27,5 млн. гривень.

Результат по року вийшов гірший, ніж очікувалось аналітиками фондового ринку через більший збиток в 4-ому кварталі 2012 року, однак в цілому спостерігається позитивна динаміка в  прибутковості компанії.

«Мотор Січ»

Нещодавно російський віце-прем'єр Олександр Пінков повідомив, що виробництво літака АН-124 "Руслан" планується відновити на ульяновському заводі «Авіастар-СП» в його новій модифікації з 2016 р. Відповідну Постанову уряду РФ буде підготовлено, за словами віце-прем'єра, до 1 квітня 2013 року. Передбачається, що загальне замовлення становитиме 60 літаків, з них 20 - держзамовлення для Міноборони Росії.

В квітні 2012 року повідомлялось, що група компаній "Волга-Дніпро" (авіаперевізник) оголосила, що в найближчі місяці вона підпише контракт з Об'єднаною авіабудівною корпорацією (ОАК) на поставку 40 модернізованих літаків АН-124 з новою авіонікою і новими двигунами Д-18Т. На 20 машин "Волга-Дніпро" буде підписаний твердий контракт, ще така ж кількість буде в опціоні. Опціон означає, що замовник перераховує невеликі кошти та резервує право на тверде замовлення в обумовлені опціонним договором строки, проте не зобов’язаний дати та оплатити таке замовлення. Таким чином гарантована кількість літаків складає 40, можлива 60, на кожному з яких установлено чотири двигуна Д-18Т виробництва «Мотор Січі». Окрім того необхідно врахувати двигуни на заміну та запасні частини, які будуть включені в замовлення.

Загальна вартість контракту для «Мотор Січі» імовірно перевищить 1,2 млрд. доларів США. Це порівнюється з очікуваним чистим доходом компанії близько 900 млн. доларів в 2012 році та фактичним доходом 724 млн. доларів США в 2011 році.

Вартість двигуна Д-18Т 3-ої серії оцінювалась в 2007 році в 5 млн. доларів США, 4-ої серії в 7 млн. доларів США. Для порівняння, вартість одного вертолітного двигуна ВК 2500 – найбільш вагомої продукції «Мотор Січі» - на сьогодні складає 22-25 млн. російських рублів (до 800 тис. доларів США), Д-436-148 для АН-148 та інших сучасних модифікацій Д-436 за різними оцінками порядку 2,5 млн. доларів США і вище, АІ-222-25Ф для учбово-бойових літаків більше 2 млн. доларів США. На сьогодні ці три типи двигунів складають основну виробничу лінійку «Мотор Січі».

Пізніше при експлуатації двигунів нових АН-124 «Мотор Січ» буде здійснювати як і завжди ремонт двигунів та їх заміну, що передбачає вагомі надходження в наступний період після завершення контракту.

Замовлення на АН 124 буде включати літаки Ан-124-111 і Ан-124NG. На першому літаку буде установлено двигун Д-18 серії 3М, який буде мати більшу тягу за існуючий двигун (злітна тяга піднята з 23,4 тонн. до 25 тонн). Цей двигун буде на 2% більш економічний за існуючий і головне буде задовольняти відповідати вимогам IV розділу ICAO щодо шумів і викидів, що вкрай важливо для перевізника при здісненні цивільних міжнародних перевезень. (Без цього літакам може бути відмовлено в експлуатації на багатьох цивільних аеродромах). На другу модифікацію літака буде встановлений новий двигун Д-18 п’ятої серії зі злітною з тягою 28 тонн, який вважають з’явиться в 2016-2017 роках. Новий двигун дозволить зробити літак Ан-124NG на 15% більш економічним. Загальні інвестиції в створення Д-18Т п'ятої серії оцінювались в 2012 році в 600 млн. дол.

Новину про зрушення з місяця проекту по відновленню виробництва АН-124 (про цей проект багато говорилось ще в 2007 році) слід розцінювати як безумовно позитивну для компанії «Мотор Січ», особливо в світлі завершення будівництва під Санкт-Петербургом нового заводу з виробництва вертолітних двигунів, які будуть збиратись з комплектуючих, вироблених в РФ по кооперації з іншими заводами Росії, які виробляють авіаційні двигуни, що поступово послабить позиції «Мотор Січі» на ринку вертолітних двигунів.

·  сайт "КІНТО"

·  тел. (044) 390-57-60

Настроение рынка на 18 февраля 2013
Падение
3 0
Рост
Комментарии и премаркет этого дня:
Премаркет
Инвестиционная группа ІТТ
Premarket: выступление главы ЕЦБ может добавить волатильности на торговых площадкахПадение
Александр Фощан, старший трейдер, консультант Dragon Capital
Ежедневный обзор
ИК Велес Капитал Украина


Copyright © Українська біржа, 2008-2024. Всі права на інформацію та аналітичні матеріали, розміщені на цьому сайті, захищені відповідно до українського законодавства.
Послуги з інтернет-трейдингу надаються учасниками торгів АТ "Українська біржа".
Телефон: +38 (044) 495-7474. E-mail: info@ux.ua
Адреса: Україна, 04107, м.Київ, вул. Якубенківська, буд. 7-г
Форуми |  Новини в RSS |  Схема проїзду