Авторизація
Логін:
Пароль:
Забули пароль | Зареєструватися
Українська біржа - центр ліквідності акцій та похідних інструментів в Україні
Реєстрація Увійти
П'ятниця, 05.07.2024 19:14
English English
Новини в форматі RSS Українська біржа в facebook Українська біржа в twitter
Приватним інвесторам
Торгoвцям
Емітентам
Фондовий ринок
Строковий ринок
Члени біржі
Інформація про торги
Індекс
Технічна підтримка
Про біржу
Документи
Новини
Спецпроекти
Корисні посилання

Аналітика та новини фондового ринка

Пятница, 5 апреля 2013

Аналітичний огляд ринку

КІНТО
Прогнозируемое настроение рынка: Нейтрально
Индекс UX по итогам дня: 813,84-1,58%

На відміну від Банку Японії, центробанки Англії та Європи залишили монетарну політику без змін. Маріо Драгі в своїх коментарях натякнув, що ЄЦБ очікує подальшої слабкості в економіці, що ринки сприйняли як готовність у майбутньому понизити ставку і почали продавати євро до $1.2750. Однак, пізніше інвестори відкупили валюту, і євро зросло до $1.29 під кінець дня. В іншому ж, прес-конференція голови ЄЦБ не відзначилася нічим особливим.

Індекс S&P500 зріс за підсумками дня, незважаючи на зростання кількості бажаючих отримати допомогу по безробіттю одразу на 30 тис. до 385 тис.

Український ринок, як ми і очікували, здається досяг локального мінімуму в районі 805 пунктів по індексу, і вчора відскочив одразу на 2,1%. Відскок проходив на підвищених обсягах, і лідирували у ньому акції Банку Аваль, Донбасенерго та металургів. Щоправда активність інвесторів в меткомбінатах була незначною, що може свідчити про тимчасовість їх зростання. Однак, ми чекаємо, що сьогодні відскок на ринку ще продовжиться.

Головною подією дня має стати публікація офіційного звіту по ринку праці в США за березень. Очікується, що економіка створила 200 тис. нових робочих місць, хоча після слабких даних на цьому тижні від ISM, ADP та звернень по допомогу по безробіттю, ринок вочевидь налаштовується на дещо меншу цифру в межах 150-170 тис. Цікавим має стати також рівень безробіття, який, як відомо, почало тарегетувати ФРС у своїй політиці. Скоріш за все він залишиться незмінним на 7,7%, однак можливий сюрприз у вигляді його зростання, якщо більше людей увійде у склад робочої сили.


Новини емітентів

"Мотор Січ"

Керівництво ПАТ "Мотор Січ" пояснило в інтерв’ю "Інтерфакс-Україна" інвестування компанії та її стратегію на найближчі кілька років в напрямку налагодження власного вертолітобудування.

Інвестиції ПАТ "Мотор Січ" (Запоріжжя) в організацію серійного виробництва по проекта[ вертольотобудування на сьогодні оцінюються майже в $30 млн., а за оцінками компанії, сумарні інвестиції на ці цілі в найближчі роки повинні скласти близько $150 млн. У впровадженні цієї програми компанія розраховує на допомогу держави.

Згідно з Програмою активізації розвитку економіки України на 2013-2014 рр., уряд планує залучити в 2013 році під гарантії держави на проекти "Мотор Січ" по створенню вертольотів МСБ-2 і вертольоту злітною масою 5-6 тонн $17 млн (109, 4 млн. грн.) і $75,2 (632,6 грн.) відповідно. В сумі це складає близько $88 млн. (742 млн. грн., бюджетний курс - 8,4 грн. за $1).

Легкий вертоліт МСБ-2 - це модернізований Мі-2. Злітна маса - 4 тонни. Реалізація проекту зі створення вертольоту злітною масою 5-6 тонн, який носить робочу назву «Отаман», знаходиться на початковій стадії. Сертифікація вертольота планується здійснити через два роки.

Орієнтовна вартість МСБ-2 складе $1,5 млн., вартість "Отамана" - близько $6 млн.

Згідно з програмою, очікується, що випуск МСБ-2 дозволить замістити імпорт 50 подібних легких вертольотів на суму мінімум $100 млн. і організувати експорт 50 цих вертольотів. Плановий ефект від виробництва вертольотів злітною масою 5-6 тонн: заміщення імпорту 150 вертольотів на суму близько $1,5 млрд., експорт 250 таких машин на суму близько $2,5 млрд.

Порядку 90% у загальному обсязі замовлень "Мотор Січі" становить авіаційна тематика: вертолітні двигуни, двигуни Д-436, АІ-222, АІ-20. При цьому виробництво та ремонт вертолітних двигунів, постачання запасних частин до них складає порядку 60% доходів компанії "Мотор Січ".

Будівництво нового заводу з виробництва вертолітних двигунів "Завод" Клімов" потужністю 450-600 двигунів на рік вартістю 6,2 млрд. рос. руб. в Шувалово, пригороді Санкт-Петербургу, та програми виробництва двигунів повністю з російських комплектуючих по кооперації з п’ятьма іншими виробниками авіаційних двигунів Росії звужує ринок продукції "Мотор Січі". Навряд чи програма буде здійснена в заявлені терміни в повному обсязі, а двигуни сімейства ТВ3-117 російського виробництва з дуже великою імовірністю будуть і помітно гірше і помітно дорожче, ніж двигуни, зроблені на "Мотор Січі", однак скидати появу нового конкурента не варто, як і політичний аспект проблеми.

Тому природно, що українська компанія прагне диверсифікувати поставки двигунів та гарантувати частину поставок виробництвом кінцевої продукції.

"Мотор Січ" не має досвіду розробки, сертифікації та серійного виробництва вертольотів. Тому проект з веротолітобудування можна розглядати як такий, що несе додаткові ризики, проте може забезпечити більш стабільну роботу компанії в майбутньому.

·  сайт "КІНТО"

·  тел. (044) 390-57-60

Настроение рынка на 5 апреля 2013
Падение
1 2
Рост
Комментарии и премаркет этого дня:
UX вырос впервые за 5 сессий
АРТ КАПИТАЛ
Premarket: позитивный внешний фон подстегнет покупателей на открытииРост
Вячеслав Орлюк, руководитель направления по работе с VIP-клиентами Dragon Capital
Премаркет
Инвестиционная группа ІТТ


Copyright © Українська біржа, 2008-2024. Всі права на інформацію та аналітичні матеріали, розміщені на цьому сайті, захищені відповідно до українського законодавства.
Послуги з інтернет-трейдингу надаються учасниками торгів АТ "Українська біржа".
Телефон: +38 (044) 495-7474. E-mail: info@ux.ua
Адреса: Україна, 04107, м.Київ, вул. Якубенківська, буд. 7-г
Форуми |  Новини в RSS |  Схема проїзду