В понеділок індекс УБ зростав всю торгову сесію продемонструвавши серйозну позитивну тижневу динаміку. Тепер вже і на інтервалі майже три місяці індекс УБ позначив чіткий висхідний тренд. Трейдери мають поставити собі питання – що це новий довгостроковий тренд чи запізнілий в порівнянні з іншими фондовими ринками ріст, який на фоні імовірного зниження зовнішніх ринків найближчим часом має також закінчитись зниженням. Все ж на жаль останнє видається більш імовірним на інтервалі місяць, хоча відносно позитивна звітність українських емітентів в другому кварталі 2013, особливо, якщо тренд на покращення фінансових показників емітентів перейде на третій та четвертий квартали має позитивно відобразитись на цінах акцій українських підприємств на більшому часовому проміжку.
Зранку зовнішній фонд виглядає нейтральним – можливо більш негативним. Російські індекси зранку торгуються в червоній зоні, азійські фондові ринки - змішано. Фондові індекси США протягом останніх торгових днів демонструють дуже слабку динаміку і картина виглядає схожою на розворот фондового ринку США вниз. Європейські ринки закінчили вчора торгову сесію в зеленій зоні. Проте всі зараз очікують результатів засідань центральних банків США та Європи, які мають відбутись в середу та четвер і саме їх результати можуть вплинути на динаміку індексів розвинутих країн в ту чи іншу сторону.
Новини емітентів
Стаханівський вагонобудівний завод
Стаханівський вагонобудівний завод, незважаючи на погіршення кон'юнктури на ринку вантажного залізничного транспорту несподівано представив відносно непогану звітність за другий квартал 2013 року. Значення EBITDA в 2-ому кварталі 2013 року склало 81 млн. грн. в порівнянні з 53 млн. грн. в першому кварталі поточного року та 51 млн. грн. в 2-ому кварталі 2012. Рентабельність EBITDA в першому та другому кварталах 2013 року відповідно склала 14,1% і 13,3%, чиста 5,2% і 6,0%. Це цілком пристойні цифри для низькорентабельної галузі вантажного вагонобудування – звичайно нижчі, ніж на етапі ажіотажного попиту на вантажний залізничний транспорт в попередні роки.
Все це відбулось на фоні помітного збільшення обсягів виробництва та деякого зменшення цін на вагони в другому кварталі 2013. До кінця незрозуміло, що було причиною покращення фінансових показників і чи не є це просто наслідком зменшення трансфертного ціноутворення до якого вдавалась компанія раніше. Також незрозуміло наскільки стійкими є досягнуті показники на фоні зазвичай волатильної рентабельності заводу та ускладнення ситуації на ринку його продукції.
Обсяги виробництва та продажів заводу в першому півріччі 2013 року склали відповідно 1919 та 1761 одиниць що істотно менше планових показників. Всього на 2013 рік заводом було заплановане виробництво та продаж 6 тис одиниць вантажних вагонів.
· сайт "КІНТО"
· тел. (044) 390-57-60