Динаміка ціни акції ПАТ «Мотор
Січ» на часових проміжках від одного тижня до трьох місяців виявилась кращою,
ніж динаміка індексу УБ. Рекордний відрив у 28 в.п. ціна акції «Мотор Січі»
продемонструвала на інтервалі в три місяці, а найменший відрив у 6 в.п. – на
тижневому. Даним тенденціям сприяють сильні фундаментальні фактори позитивного впливу,
що знаходять своє підтвердження і в інформації зі зборів акціонерів ПАТ «Мотор
Січі».
Рентабельність
підприємства за чистим прибутком у 2011 р. збереглася на високому 23%-му
рівні. Зростання обсягів виробництва у 2011 р. у співставних цінах до 2010 р.
склав 14,5%. Ріст реалізації продукції – 21%. Позитивним моментом у структурі
реалізації компанії є переважання частки серійних авіаційних двигунів 65,6% над
16%-ою часткою ремонтів.
На 2012 р.
запланований приріст обсягів виробництва становить 18,2%, обсягів реалізації –
до 25,5%. Зауважимо, що дані прирости вже значною мірою підтверджені
сформованим портфелем замовлень.
На зборах
акціонерів було прийнято рішення про виплату
дивідендів у розмірі 49,5 млн. грн., що становить приблизно
3,7% чистого прибутку 2011 р. На одну акцію буде виплачено 25 грн.
Відповідно, дивідендна дохідність на акцію за ціною на 3 квітня 2012 р.
становить до 1%.
Стратегічний
розвиток компанії пов’язується зі створенням окремого виробництва вертолітної
техніки. Компанія отримала сертифікат розробки авіаційної техніки та додатковий
сертифікат на вертоліт Мі-8МСБ. Тривають роботи над новими 4-ю та 4Е серіями
вертолітного двигуна ТВ3-117ВМА-СБМ1В.
Портфель
замовлень Оршанського авіаремонтного заводу на сьогодні включає контракти на
модернізацію 19 вертольотів (12 для Білорусії та 7 для Монголії). З-поміж іншого,
Оршанський авіаремонтний завод диверсифікує політичні ризики Мотор Січі, прояв
яких можемо спостерігати в складнощах придбання Вінницького авіаремонтного
заводу в Україні.
Суттєвою
новиною є домовленість про початок серійного виробництва Ан-70 на потужностях
ДП «Антонов» (Україна) та Воронізькому авіаційному заводі (ВАСО; Росія). Новина
є скоріш позитивною, так як дане виробництво забезпечить попит на двигуни Д-27
виробництва ПАТ «Мотор Січ». У той же час, розміщення фінального етапу збирання
літака на ВАСО створює ризики затримки строків здачі готової продукції та ризик
коригування запланованих обсягів виробництва (напр. у 2011 р. план
виробництва Ан-148/158 був скорочений ВАСО з 9 до 5 од.). Попередньо частка надходжень від Д-27 у
структурі реалізації Мотор Січі на роки виробництва Ан-70 може бути оцінена
щонайменше у 5%.
Нині акції
компанії торгуються з трейлінговими коефіцієнтами
EV/S = 1; EV/EBITDA = 2,7; P/E= 4,1, що вказує на наявний потенціал зростання
ціни акції. Виходячи з факторів зростання, озвучених перспектив компанії на
2012-й і найближчі
роки, та на основі порівняння з аналогами, підтверджуємо фундаментальну рекомендацію
купувати акції ПАТ «Мотор Січ».
В той же час зауважуємо можливість короткострокового зниження ціни
акції Мотор Січі через кон’юнктуру фондового ринку.