Динаміка ціни акції ПАТ «Мотор Січ» залишається традиційно кращою порівняно
з динамікою індексу УБ. Позитивний відрив динаміки ціни акції від індексу УБ
становить від 4 в.п. на тижневому інтервалі до 26 в.п. на часовому інтервалі у три
місяці.
Фінансові результати ПАТ «Мотор Січ» за 1кв. 2012 р. порівняно з 1 кв. 2011 р.
демонструють позитивну динаміку зростання. Чистий дохід в 1 кв. 2012 р.
порівняно з 1 кв. 2011 р. зріс на 43%; валовий прибуток – на 34%; EBITDA – на 67%; чистий прибуток – на рекордних 152%. Рентабельність діяльності
залишається на високому рівні. Рентабельність за чистим прибутком зросла з 21%,
до 37%.
Фінансові результати 1 кв. 2012 р. гірші за
4кв.2011 р. за винятком чистого прибутку, що зріс на 19%, до 565 млн. грн.
Така циклічність є характерною для компанії, а зростання чистого прибутку та
рентабельності за ним, очевидно, вказує на початок поширення пільг передбачених
Податковим кодексом України на реалізовану продукцію, витрати на виготовлення якої здійснювались після
набуття кодексом чинності.
В інформаційному просторі своєї ваги
набувають повідомлення щодо проекту Ан-70. Після закінчення, запланованих на 2012
р., випробувань даного літака можна буде перейти до етапу його серійного
виробництва. На даний момент триває обговорення умов створення СП за участю
«Івченко-Прогрес» (Україна) та «Салют» (Росія) з виготовлення двигунів Д27,
якими комплектуватиметься Ан-70. Підписання відповідного договору очікується в
травні цього року. Ключовим моментом є вимога передачі в СП прав
інтелектуальної власності на двигун від Мотор Січі, однак дане питання поки що
не вирішене.
Іншою вартою уваги новиною є початок збірки
на потужностях ВАТ «Авиастроитель» (Росія) прототипу двигуна 5-го покоління для
літака МС-21. Очікується, що у 2020 р. МС-21 замінить Ту-154, а ще через
кілька десятиліть стане наймасовішим лайнером в Росії. Вплив даної новини для
ПАТ «Мотор Січ» наразі є нейтральним, – краще дану інформацію можна буде оцінити
після результатів випробування прототипу, що з’являться у червні. Загалом
перспективи МС-21 є достатньо віддаленими для суттєвого впливу, а сильну
конкуренцію Мотор Січі скоріше може скласти двигун PW1000G виробництва Pratt
& Whitney, ніж російський аналог.
Наразі акції компанії торгуються за
трейлінговими коефіцієнтами EV/S = 0,74; EV/EBITDA = 1,8; P/E= 2,8, що вказує
на наявний потенціал зростання ціни акції. Виходячи з динаміки фінансових
результатів компанії, подальших перспектив діяльності, сьогоднішньої ціни акції
та фундаментальної оцінки компанії, підтверджуємо рекомендацію купувати акції
ПАТ «Мотор Січ».