Як повідомив НБУ золотовалютні резерви у квітні зросли на $510 млн. до $25,2 млрд. Протягом квітня Мінфін розмістив єврооблігації на суму $1,25 млрд. та виплатив на користь МВФ $0,4 млрд. Хоча даних по інтервенціях ще немає, скоріш за все вони склали близько $200-300 млн.
В цьому ж контексті вчора агентство S&P підтвердило довгостроковий рейтинг України на рівні В з негативним прогнозом. Агентство очікує уповільнення економічного зростання України до 1% у цьому році проти раніше очікуваних 2,5%, та подальшого зниження золотовалютних резервів до 2 місяців імпорту та 30% майбутніх короткострокових виплат по боргах. Як правило, кінець травня-червень є сезоном перегляду рейтингів України, тож варто чекати на повідомлення від Fitch та Moody’s невдовзі.
На міжнародних ринках під впливом негативних новин зі США почалася консолідація. Індекс S&P500 вчора знизився на 0,5%, вперше за останні п’ять сесій. Кількість новобудов в США різко скоротилася, звернення за допомогою по безробіттю неочікувано зросли, а інфляція виявилася слабшою за прогнози. Усе це після аналогічно слабких даних середи по промисловості дало привід інвесторам почати фіксувати прибутки від раллі.
Золото знову впало нижче $1400 за унцію на тлі сильного долару та розпродажу у сировинних валютах – AUD, CAD, NZD. Очікування по динаміці ціни золота залишаються негативними у більшості гравців, незважаючи навіть на зростаючі обсяги ліквідності від центробанків по всьому світу, яким вони накачують фінансову систему.
Сьогодні в Україні буде оприлюднена статистика по промисловості та будівництву. По США вийдуть дані по очікуванням споживачів та лідируючим індикаторам.
Новини емітентів
Луганськтепловоз
Міністерство інфраструктури України провело переговори з власниками російського "Трансмашхолдингу" - власником "Луганськтепловозу", генеральним директором "Трансмашхолдингу", а також гендиректором "Луганськтепловозу" з метою організації виробництва в Луганську вантажних локомотивів-електровозів, повідомив міністр інфраструктури Володимир Козак на брифінгу в Києві в середу, повідомляє агентство «Інтерфакс-Україна».
У випадку прийняття урядового рішення початок виробництва цієї техніки на заводі можливий з другого півріччя наступного року. У цьому випадку локалізація спочатку складе близько 30%, в 2015 році досягне: локомотивів постійного струму - 90%, змінного - 65%. До цього часу близько 20 задіяних у виробництві цих локомотивів українських підприємств повинні будуть збільшити виробництво комплектуючих у 2-4 рази.
В 2015 році виробництво вантажних локомотивів-електровозів на "Луганськтепловозі" зможе скласти 100 одиниць локомотивів на рік. «Наступного тижня буде прийнято рішення про джерела фінансування цього проекту", - повідомив міністр.
"Луганськтепловоз" випускає магістральні і маневрові тепловози, електровози, електропоїзди постійного і змінного струму, дизель-поїзди.
В 2012 році підприємство збільшило обсяг виробництва більш ніж на 70% порівняно з 2011 роком, випущено 162 секції локомотивів, які працюють на дизельному пальному. В 2013 році планується випустити 250 секцій таких тепловозів. Очікуваний чистий дохід 2013 р. - більше 3 млрд. грн. в порівнянні з 1 млрд. 747 млн. грн. в 2012 році.
· сайт "КІНТО"
· тел. (044) 390-57-60