Сьогодні зранку зовнішній фонд для українських акцій негативний. Російські індекси акцій торгуються в «червоні зоні», азійські – змішано та переважно в мінусі. Вчора фондові індекси США: S&P 500 та Dow Jones Industrial Average закрились з невеликим мінусом при малих обсягах торгів і ф’ючерси на них сьогодні теж в негативній зоні. Після вчорашнього зниження на 0,7% індекс УБ все ще залишається коло максимуму за кілька місяців, тож сьогодні імовірно очікувати в середньому слабкої негативної динаміки на фондовому ринку України.
Індекс ISM в секторі послуг в США – випереджаючий індикатор економічної активності в секторі виріс до 56 з 52,2 у червні, значно перевершивши очікування економістів - 53. Значення вище 50 вказує на зростання в секторі.
Вперше з березня 2009 року комбінований індекс ринків (EMI) країн БРІК (Бразилія Росія, Індія, Китай), який веде банк HSBC – індекс складений по опитуванням менеджерів - PMI в секторі промислового виробництва, знизився до значення нижче 50 - 49,4 в липні в порівнянні з 50,6 у червні. Це показує, що виробництво в цих найбільш крупних економіках країн, які розвиваються скорочується. Графіки індексів акцій США та інших розвинутих країн і графіки фондових індексів країн, які розвиваються останнім часом розходяться: перші зростають, другі знижуються. Колись ця ситуація має змінитись на протилежну, але імовірно не самим найближчим часом.
Новини емітентів
Мотор Січ.
1. Повітрянодесантні війська РФ зацікавлені в прийнятті на озброєння російської армії українсько-російських літаків Ан-124 "Руслан" і Ан-70, повідомив командувач ВДВ генерал-полковник Володимир Шаманов. "Ми зацікавлені і в тому, щоб Ан-124 вирішував завдання в інтересах ВДВ, і (щоб) надійшов на озброєння Ан-70", - сказав генерал на прес-конференції в центральному офісі "Інтерфаксу" у Москві. За його словами, ВДВ зацікавлені в розвитку відносин з ОКБ "Антонов". В.Шаманов нагадав, що в Ульяновську почалося відновлення виробництва літака Ан-124.
2. За прогнозами експертів, виробництво транспортного літака Ан-178 може початися в 2014 році. Таку думку в коментарі УНН висловив радник директора ДП "Харківський машинобудівний завод" ФЕД "Володимир Дерлюк, передає інтернет-видання "Дєло".
"Ан-178 - це машина, яка на сьогоднішній день ще не випускається, вона поки не серійна і зараз проходить випробування. Думаю, його виробництво на державному підприємстві "Антонов" за сприятливих умов може початися в 2014 році, тоді ж ми і почнемо виготовляти агрегати для цих літаків ", - сказав Дерлюк.
Транспортний літак Ан-178 з максимальною вантажопідйомністю 18 тонн і дальністю польоту 4 тис. км. схожий за силуетом вантажної кабіни на літаки С-160 і Ан-12, але буде випереджати їх по льотних характеристиках.
3. На запорізькому АТ "Мотор Січ" буде виготовлятися авіаційний двигун Д-727 для цивільної версії військово-транспортного літака Ан-70, повідомив журналістам президент "Мотор Січ" В'ячеслав Богуслаєв.
Однією з причин такого рішення стало те, що темпи реалізації проекту Ан-70 дещо сповільнилися. "Незважаючи на те, що всі рішення на цей рахунок між військово-політичним керівництвом Росії та України залишаються в силі", - сказав В. Богуслаєв.
4. Обговорюється злиття серійного виробника двигунів «Мотор Січ» та розробника двигунів «Івченко прогрес».
Коментар: Мотор Січ має декілька перспективних напрямків розвитку бізнесу. Найбільшим замовленням може виявитись програма відновлення виробництва АН-124 (участь в проекті Мотор Січі – замовлення на першому етапі на 1,2-1,4 млрд. доларів США). Другою-третьою за значимістю може виявитись програма АН-70 військова та цивільна та третьою – другою програма АН-178 (в залежності від обсягів замовлень на літаки).
Це рух в правильному напрямку. Однак проблема полягає в політичній складовій і готовності Росії в поточних умовах реалізувати ці програми.
Що стосується злиття виробника та розробника авіаційних двигунів – це цілком логічний крок, форма існування цих одиниць прийнята в усьому світі. Стратегічно це правильно. Однак умови злиття незрозумілі і коментувати тут щось важко. «Івченко-прогрес» більш засекречена організація, ніж «Мотор Січ», що в свій час і було перепоною для злиття на якому вже тоді настоював керівник «Мотор Січі» Богуслаєв.
· сайт "КІНТО"
· тел. (044) 390-57-60