Авторизація
Логін:
Пароль:
Забули пароль | Зареєструватися
Українська біржа - центр ліквідності акцій та похідних інструментів в Україні
Реєстрація Увійти
П'ятниця, 22.11.2024 18:19
English English
Новини в форматі RSS Українська біржа в facebook Українська біржа в twitter
Приватним інвесторам
Торгoвцям
Емітентам
Фондовий ринок
Строковий ринок
Інформація про торги
Індекс
Технічна підтримка
Про біржу
Документи
Новини
Спецпроекти
Корисні посилання

Аналітика та новини фондового ринка

Пятница, 27 января 2012

Коментар по акціях ВАТ "Луганськтепловоз"

КІНТО
Рекомендация: LTPL, Луганськтепловоз, азпокупать

З часу написання останнього огляду (19.12.2011), акції Луганськтепловозу зросли на 8,5% при майже незмінних значеннях індексу УБ (+0,6%). Таким чином, 2011 рік закінчився для компанії на висхідній хвилі і ми пропонуємо коротко поглянути назад, а також проаналізувати варіанти руху акції вже у 2012 році.

Після повноцінного переходу прав власності Луганськтепловоза Трансмашхолдингу у березні 2011 року у компанії почали покращуватися справи з замовленнями. Було забезпечено випуск 60 тепловозів для Монгольських залізниць, 42 тепловози для Російських залізниць (РЖД), а також 8 електровозів для Укрзалізниці (УЗ). Як наслідок, 2011 рік виявився найуспішнішим для підприємства за декілька останніх десятиріч з чистим доходом ~1,6 млрд. гривень (+86% р/р). Тим не менше, варто відмітити важливий момент:  інвестори поки що не звернули особливої уваги на цей факт і акція Луганськтепловоза просіла за рік навіть більше ринку (-45,9% проти -40,3% у індексу УБ).

Ціна паперів компанії наразі знаходиться в діапазоні 2,0-2,5 грн., що відповідає рівням осені 2009 року, коли Луганськтепловоз лише починав торгуватися на ринку заявок. Можна сказати, що з технічної точки зору акція якраз зрівнялася з ринком на інтервалі 1-2 роки, але фундаментально справи на підприємстві набагато кращі, ніж тих ж самих 1-2 роки назад.

Основний варіант розвитку подій полягає в тому, що Луганськтепловоз потенційно може стати однією з найбільш доходних акцій у секторі машинобудування у 2012 році. Передумови реалізації такого прогнозу закладаються оптимістичними заявами керівництва заводу про наявність дуже великих замовлень від РЖД на наступний рік, що досягають суми 2,4 млрд. грн., а це ще +50% р/р. Подробиці домовленостей між компанією та РЖД невідомі та викликають певні сумніви про можливість їх повної реалізації (з точки зору реальної оплати з боку росіян), проте навіть часткове виконання плану буде розцінюватися як успіх для компанії.

Тут потенційний інвестор стикається з низкою ризиків:

  1. невиконання плану. Причин на це може бути безліч, адже російські структури є монопольним замовником тепловозів з Луганського заводу, а тому багато що залежатиме не лише від економічної доцільності (яка, як вже не раз зазначалося, існує в силу стану локомотивного парку Росії та країн СНД), але й від політичних факторів.
  2. збереження трансферту, що є дуже ймовірним.
  3. реакція ринку в більшій мірі на трансферт, а не на зростання прибутків.
  4. низька ліквідність.

Можна зробити висновок, що вкладення в Луганськтепловоз є ризиковими з погляду відсутності росту. З іншої сторони, акції зараз торгуються на депресивних рівнях, тому ймовірність подальшої негативної динаміки є невисокою. Зважаючи на це, варто розглядати Луганськтепловоз як потенційно високодохідне вкладення у 2012 році та підтвердити рекомендацію на купівлю акцій, у разі прийнятності для інвесторів зазначених ризиків.

Другие рекомендации по инструменту
3 февраля 2012
Коммерсант, № 15 от 03.02.2012


Copyright © Українська біржа, 2008-2024. Всі права на інформацію та аналітичні матеріали, розміщені на цьому сайті, захищені відповідно до українського законодавства.
Послуги з інтернет-трейдингу надаються учасниками торгів АТ "Українська біржа".
Телефон: +38 (044) 495-7474. E-mail: info@ux.ua
Адреса: Україна, 04107, м.Київ, вул. Якубенківська, буд. 7-г
Форуми |  Новини в RSS |  Схема проїзду